El cor per ella....

El cor per ella....

REPÚBLICA CATALANA DE PÉREULÀRIA

REPÚBLICA CATALANA DE PÉREULÀRIA
Llibertat, Originalitat i Lluita

El Crani del Dimoni

El Crani del Dimoni
................o la Mort dels Àngels..

Reflexos...

Reflexos...
de Dona

Caminants sobre la Lluna

Caminants sobre la Lluna

La mà........

La mà........
............que t'acarona l'ànima

Rosa.. Peix Corbata. Petit Príncep

Rosa.. Peix Corbata. Petit Príncep

L'arbre de la pau........

L'arbre de la pau........
............o la planta dels somnis

La Flor del Mar

La Flor del Mar
.............o la Mà al Corsi vols sentir les petjades

21 de juliol de 2008

FW: Com una sola peça


Subject: Com una sola peça

Date: Mon, 21 Jul 2008 14:31:15 +0200



Recordant un sentiment traient del mar la sal per sempre impenitent el cor d'un animal Volant per la teva mirada com un mussol udolant en la fosca.... dins les ninetes un tigre amb insomni, gana i set a remolc de les guspires que cremen en el taller dels teus malsons... deixo les paraules a màxima velocitat que llisquin els meus dits sobre el teclat i la teva pell empolainada que versin les carícies en l'oblit dels temps amics em dius que som? No sents el rum-rum del meu cor famolenc i flamejant... sóc trist però sense pena sé que m'estimes i que el nostre entrebanc és més gran que l'amor? m'admires per si que sé lluitar? tu et rendeixes..... ?? ai amor Removent un sentiment traient del mar la sal empastifo el meu cor amb un fang fet de tu i de tristesa.....


Gerard Péreulària






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si tens opinió sobre el l'escrit!!!escriu-la