El cor per ella....

El cor per ella....

REPÚBLICA CATALANA DE PÉREULÀRIA

REPÚBLICA CATALANA DE PÉREULÀRIA
Llibertat, Originalitat i Lluita

El Crani del Dimoni

El Crani del Dimoni
................o la Mort dels Àngels..

Reflexos...

Reflexos...
de Dona

Caminants sobre la Lluna

Caminants sobre la Lluna

La mà........

La mà........
............que t'acarona l'ànima

Rosa.. Peix Corbata. Petit Príncep

Rosa.. Peix Corbata. Petit Príncep

L'arbre de la pau........

L'arbre de la pau........
............o la planta dels somnis

La Flor del Mar

La Flor del Mar
.............o la Mà al Corsi vols sentir les petjades

29 de juny de 2008

figures de fang i aurores de plata




Figures de fang
que dansen en l'horitzó
paraules que es gronxen
sobre els metalls
amb esquelet d'acer
em parlen sense por
l'aigua i la terra en desfermen
la força

Esmolada ensenya
davant dels meus ulls
brilla l'estel del teu somriure encisador
rodó, inquiet i nerviós per què bulls
pel foc i el vent que et desvetllen el seny

Figures de fang que dansen en l'horitzó
una parella de Déus:
es balancegen
entre la sang i la carn
la ferida i el dolor
sobre les aurores de plata
dels teus ulls glaucs....


(No em trobo
avui no em trobo
paraules?
quines paraules?
no les trobo)


Un full en blanc ple de llacets d'idees
idees caragolades amb confetis de colors
colors amunt i avall
però jo sóc gris
com la boira
i em desfaig amb el vent
però no estic en venda....

La cendra m'envolta
sóc cec
un full en blanc
una mirada fosca
una vida grisa
ON sóc?

Un full en blanc ple de llacets d'idees
idees a palpentes per un cor inert
inèrcia en el temps i l'espai
no tinc esglai ni esma
sóc gris perdut
i no sé on estic mai....
qui SÓC?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si tens opinió sobre el l'escrit!!!escriu-la