El cor per ella....

El cor per ella....

REPÚBLICA CATALANA DE PÉREULÀRIA

REPÚBLICA CATALANA DE PÉREULÀRIA
Llibertat, Originalitat i Lluita

El Crani del Dimoni

El Crani del Dimoni
................o la Mort dels Àngels..

Reflexos...

Reflexos...
de Dona

Caminants sobre la Lluna

Caminants sobre la Lluna

La mà........

La mà........
............que t'acarona l'ànima

Rosa.. Peix Corbata. Petit Príncep

Rosa.. Peix Corbata. Petit Príncep

L'arbre de la pau........

L'arbre de la pau........
............o la planta dels somnis

La Flor del Mar

La Flor del Mar
.............o la Mà al Corsi vols sentir les petjades

5 de març de 2008

Saps què vol dir quan fa l'ullet la lluna?

Una taula i un full en blanc
una mirada i cap pensament
et dibuixo com qui pinta un ocell
fa temps que voles pel meu cap....

Un missatge com a passatemps
t'ho dic tot en un sospir
hostatge del meu mal
esclau del teu bé......

Una taula i un full en blanc
em perdo en tu
i la mà esbossa sola
un cos un cor i un sentiment....

Saps què vol dir
quan fa l'ullet la lluna?
Un follet t'ha dit
què sent la meva pell
al fregar la teva?

Un missatge com a passatemps
dins d'una ampolla
de vidre trencada
si el reculls
et faries sang
si no el reculls
deixes el meu cor com un full en blanc....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si tens opinió sobre el l'escrit!!!escriu-la