El cor per ella....

El cor per ella....

REPÚBLICA CATALANA DE PÉREULÀRIA

REPÚBLICA CATALANA DE PÉREULÀRIA
Llibertat, Originalitat i Lluita

El Crani del Dimoni

El Crani del Dimoni
................o la Mort dels Àngels..

Reflexos...

Reflexos...
de Dona

Caminants sobre la Lluna

Caminants sobre la Lluna

La mà........

La mà........
............que t'acarona l'ànima

Rosa.. Peix Corbata. Petit Príncep

Rosa.. Peix Corbata. Petit Príncep

L'arbre de la pau........

L'arbre de la pau........
............o la planta dels somnis

La Flor del Mar

La Flor del Mar
.............o la Mà al Corsi vols sentir les petjades

22 d’agost de 2006

uN PETÓ VERS TEU


Paraules per TU


Sento les paraules dins meu q tu em vas dir...
verí en les passes perdudes.
Mirades endavant la buidor.
No hi ha futur si tu no em mires i em lleves el dolor.
Em despertes del plor.
Em treus del dol.
Entre
col i col lletuga.
Quan la màquina el cor em centrifuga i em fuig del cor la rancúnia.
L'angunia ja no hi hi és. Quan el plaer m'omple de ple. Quan el cor ja no brama sol. Quan tot roda amb tu....
L'amor
s'adorm entre somnis.
Tot per tot en la pell.
Llampeg a frec, un tec de sentiment.
Sóc cec si tu no em mires sord si tu no em parles.
Em parles entre silencis.
I em toques quan
estem lluny... L'amor et toca tot T'estimo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si tens opinió sobre el l'escrit!!!escriu-la